کتاب و مجله

نوشته‌هایی درباره‌ی مجله و کتاب

کتاب و مجله

نوشته‌هایی درباره‌ی مجله و کتاب

کی اینجا را می‌خونه؟

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۲۷ ب.ظ

برام سواله که روزانه ده بیست بازدیدکننده‌ی اینجا چه کسانی هستند. یعنی آدم واقعی هم بین‌شون هست یا اینکه همه‌اش ربات‌های جستجوگر هستند؟

 

آخرین کتابی که خوندم کتابی درباره‌ی ژنتیک بود به نام دگرگونی‌های بزرگ: رمزگشایی چهارمیلیارد سال حیات از فسیل‌های باستانی تا DNA. گرچه هیچ دانشی در این زمینه نداشتم، اما خیلی کیف کردم. از اپلیکیشن طاقچه و با تخفیف زیاد هم خریدمش. ترجمه‌اش خیلی خوب بود و متنش هم روایی بود و خواننده را قصه‌گویان با پیشرفت‌هایی که در زمینه‌ی ژنتیک شده آشنا می‌کرد.

برای آشنایی بیشتر با این کتاب، صفحه‌ی خود انتشارات مازیار را ببینید.

 

یه سوال دیگه هم داشتم. چرا در فونت‌های پیش‌فرض بلاگ.آی‌آر فونت‌های فارسی نیست؟ من البته وقتی از ورد داخل اینجا کپی می‌کنم فونتش هم همراهش میاد. ولی از کجا بدونم که توی مرورگر دیگران هم این فونت درست نمایش داده می‌شه؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۳
طاها ربانی

نظرات  (۲)

سلام آقا طاها

بقیه رو نمیدونم ولی من واقعی هستم😄

تازه وبلاگتون رو پیدا کردم وبعضی مطالب شما رو میخونم

البته الان چندین ماهه مطلبی نذاشتید

موفق باشید🌹

پاسخ:
سلام و ارادت. خیلی ممنونم از اینکه پیغام گذاشتید و لطف کردید. خوشحال شدم واقعاً :))

منم واقعی هستم و الان اتفاقی از گوگل به این جا رسیدم.

پاسخ:
خیلی ممنونم از کامنتتون. خوشحالم کردید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی